tufft!

Jag och Malin har just spenderat vår fredagkväll på ett ytterst tufft sätt ^^
hemma i soffan med chips, dip, cola o film. (och en mamma med ett strykjärn, bräda o massa kläder, samt en pappa som leker med sin sprillans nya mobil). Som ni säkert förstår är jag och Malin ytterst coola personer.


förra inlägget blev lite tokigt. slutade lite abrupt kanske. men datorn på mitt jobb (jaa, jag skrev på arbetstid) är lite knäpp och ville inte publicera precis allt. och lat som jag är orkade jag inte fortsätta skriva heller så jag lät det helt enkelt vara. men ni förstår säkert visan:
festival regnig o lerig= elin åker hem till torra stockholm


äh jag hade tänkt skriva ett långt inlägg nu, men jag är helt enkelt för trött. jag o malin hyrde film o jag somnade på mamma. haha partytjej en fredagkväll eller vadå? :P kanske blir det utgång imorgon om jag inte dör på jobbet eller nåt sånt.

natti natti på er. kanske skriver lite på jobbet imorgon om det blir långtråkigt. alternativt att jag går ut på gården och kastar sten på fredrik o dennis o stjäl godis från gårdspojkarna. hmm... tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback