söndag

nu är jag sugen på sushi igen. mitt sushibegär är inte stilla så länge förrän magen börjar skrika efter mer lax i ris o soja med wasabi.
åh gud så gott...

å andra sidan skulle väl vad som helst smaka bra just nu. jag har inte ätit frukost på typ två veckor.
det är sinnesjukt men sant, jag har faktiskt jobbat 16 dagar i rad... haha varit på jobbet vaaaarje dag i två veckor!
ooh förutom i fredags! då var jag ledig. vilket var lite konstigt. hade väl vant mig vid att vara på jobbet o umgås med folket här, och helt plötsligt var det inte så.
fast jag underhöll mig själv :) åkte in till centrum o shoppade o sen tränade jag. för första gången på väääldigt länge.
det var jävligt jobbigt med andra ord.

nu ska jag gå upp o ta mig en kaffe - kanske se om det finns något ätbart också ^^
fan alltså - måste börja äta frukost nu.
10:59 

Kommentarer
Postat av: Kurtson

Är det något fel på Köttbullar, gräddsås, mos och lingonsylt?
*smile*

2007-07-29 @ 12:04:14
Postat av: eyeline

neeej självklart inte vännen!
fast jag hörde det ryktas om svarta köttbullar i ugnen på 225 grader kanske liiiite för länge.. ditt dåd?

Postat av: Anonym

cannelloni! när får du tid för dina vänner igen kärring? :D

2007-07-29 @ 19:45:25
URL: http://msk.blogg.se
Postat av: eyeline

MALIN!
jag svär på de grekiska gudarna att jag tänkte precis vid middagen (fem minuter sen typ) att jag ska fan ringa o väcka dig imorgon runt... tre o föreslå en cannelloni på min lediga dag! :D
jag ringer dig imorgon!
...kärring..

2007-07-29 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback