kolla va kul!

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
"Elin- varför ska du inte med ikväll? Kom igen din gamla nunna. haha puss"
Jossan tycker jag är tråkig som inte följer med ut ibland. jag är nog lite av en nunna ibland. och på andra sätt verkligen inte.

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Evelina- Frågar om vi ska ses vid halv fem på medis o fika efter jobbet. ♥

Vad står det i sms:et under?
"Var är du? Kom till baren"
Från Malin :) SE - jag är inte alltid nunna!

Vem skickade det sms:et?
Lilla blå tåget Thomas

Vilka sms gör dig gladast?
Oftast dom från Bea ^^

Hur många sms har du i inkorgen?
Ojsch. ska räkna.... 107 st

Vad står det i ditt 34:e sms?
"Jag ska in till täby c med sara. du kan hänga med oss, halv två. hinner inte möta dig i skolan då, men hoppa på tåget halv? puss"

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
"Hej hjärtat jag kommer inte till tegel, det blir för sent tyvärr :( men vi får festa på onsdag jättemycket :) många pussar".
Aw, från Kim. min Akkfe!

Vad står det i det 15:e ?
"Tänk på havsbruset ;) Eller varför inte sätta ipoden i öronen så slipper du höra henne alls hehe. vet att hon är pain in the ass. Men sup henne full nånstans o lämna henne i lera! Tänk på mig =D Puss"

Och det tredje?
"Du kan inte gissa! Jag är ute med bla Maria, du vet min gamla chef. Gissa vem hon hade sex med igår kväll? Han som du tycker är så snygg i Bygglov! Hahahaha"
Jag är sååå sotis!

Vad står det i ditt mest privata sms?
Om jag sa det skulle det väl inte vara privat längre? ;)

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Det måste väl ändå vara det här:
"Vilka mjuka läppar du har prinsessan! ;)"

Vad är det argaste sms:et du någonsin fått?
"vart fan i helvete e ni nånstans då?!!!!!!!!" 
Haha Fredrik blev lite sur för att jag inte hörde när han ringde medan vi var inne på Gute :)

Vad har du för mobil?
Öh, den är typ så gammal att jag tror det är straffbart att ens drömma om att skryta om den.

Kommentarer
Postat av: frida

*hmpf* mobilen är faktiskt i toppskick


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback