FJANT!

HAHAHA jävla tönt-kund!
När det ringde nyss så skrek det i hela jäkla butiken när allas telefoner lät så jag fick fnatt o svarade tillslut:

E: Bygma Danderyd Elin.
K: AA hej alltså jag kom in för ett tag sen o beställde, o jag undrar om den har kommit än?
E: Det kan tyvärr inte jag kolla, men om du väntar en sekund så kan jag koppla dig till informationen.
K: dom svarar inte där.
E: inte? Nej okej, då är det nog för att dom är upptagna med kunder.
K: Joo det hoppas jag.
E:...... ehm, men dom brukar alltid ringa så fort varorna ankommit hit, så har dom inte ringt så har dom antagligen inte kommit än.

kunden fortsätter prata om något jag inte direkt lyssnar på. Jag som hela tiden tittat på min älskade skärm vänder nu blicken ut mot butiken och SER DEN HÄR TÖNTEN TIO METER IFRÅN MIG, OCH STIRRAR MIG RAKT I ÖGONEN SAMTIDIGT SOM HAN FORTSÄTTER ATT TJATA I TELEFONEN OM SIN JÄVLA ORDER!

seriöst vem GÖR så? står tio meter från sitt offer o ringer o gnäller? Är han för feg för att komma fram till mig och fråga? Kunde han inte gå förbi informationen som låg... tja låt mig säga... EN METER IFRÅN FANSKAPET?
hahaha skittöntigt. jag svär, jag kunde verkligen inte koncentrera mig.
det enda jag kunde tänka var
din jävla tönt-kund.

Kommentarer
Postat av: fred

hahaha

2007-07-24 @ 19:10:35
Postat av: Kronken

lol! (^_^;)

2007-07-26 @ 09:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback