first day off

idag har varit min första lediga dag på ungefär två veckor. det har varit rätt skönt faktiskt. Jag har inte gjort ett dugg idag :P vaknade idag runt kvart över ett av att telefonen surrade- det var tessan som ringde o sa att jag inte  behövde jobba imorgon, vilket är rätt skönt för då kan jag fortsätta sova länge ^^

sen har jag inte gjort mycket annat. städat rummet vilket behövdes, ringt comviq o sagt upp mitt abonnemang eftersom jag åker till USA om ungefär tre veckor.
herregud, jag åker inte bara till USA om 3 veckor, jag flyttar till USA om 3 veckor.... shit


okej nej jag ska inte få panik. Jag vet inte varför men jag får små ångestattacker då o då när jag tänker på att jag ska lämna Sverige om 3 veckor o inte komma tillbaka på ett helt år. Senast för typ en timme sen började jag nästan gråta över tanken att jag inte kommer få se mina hundar på ett år. Tänk om dom dör innan jag kommer hem? Herregud...
NEJ jag SKA inte gråta.


Jag kollade min mail alldeles nyss och en tysk tjej som också bor i San Francisco som heter Sandra skrev lite och berättade om sig själv och staden. Det var ju gulligt av henne ändå att höra av sig. Vi har tydligen samma LCC (=Local Child Coordinator) så vi kommer att ses minst en gång i månaden på våra möten, förhoppningsvis lär vi väl känna varandra bättre så vi kan ses mer. Kompisar kan ju vara bra o ha va...

nu tänker jag nog gå o lägga mig. är rätt trött ändå (för att ha sovit tills kvart över ett) :P
imorgon tänker jag gå upp tidigt (tidigare) o förhoppningsvis lägga mig i solen o jobba på brännan. Har varit dålig på det iår.
Oh just det! Jag köpte en bikinitop på H&M för typ en eller två månader sen o tänkte köpa ett par svarta bikinitrosor till lite senare. Sen har jag letat men helt enkelt inte hittat några så jag hade glömt det litegranna. Iallafall, häromdagen träffade jag Lantz i centrum o så såg hon dom bikinitrosorna på H&M på en rea-ställning. Svarta med blommig dekoration (exakt som bikinitoppen), jättenedsatt o asbillig OCH exakt min storlek!
Hur mycket tur får man ha?! :D

Godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: mria

uhu åk inte!! :C
du måste fortsätta och logga in på bloggen oså!
jag kommer hälsa på dig i vinter/vår nångång!
när åker du? jag måste få vinka av dig! :C
elin jag kommer gråta..ushamej :'(

Postat av: eyeline

naaw mariaa. jag måste åka :( fan jag kommer sakna dig så sjukt jävla mycket. bäst för dig att du kommer och hälsar på mig i vinter iallafall!
tro mig, jag kommer blogga mer än någonsin. det lovar jag :)
och det är okej att gråta. jag kommer också gråta :) du får vinka av mig på arlanda - då blir jag glad ^^
love you!

2007-08-03 @ 17:28:23
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback