sweet dreams



inatt drömde jag att jag drack hinkvis med vatten. alltså jättejätttemycket verkligen.
drömde att jag drack ur en stor tillbringare av glas, och jag bara fyllde på- och drack, fyllde på- och drack.. flera gånger om!
och så när jag vaknade så var jag huur törstig som helst, och jag tänkte inte att "jag ska nog ta o gå ner o dricka ett glas vatten" utan jag låg i säkert en minut o funderade seriöst på vart den stora tillbringaren i glas står någonstans, och om jag riskerar att sätta världen i kris genom att dricka upp alla havens vatten.
sen kom min hjärna igång lite, och jag insåg att jag kan nog inte dricka så mycket vatten, så världen behöver inte sammankalla till något krismöte riktigt än...



jag borde skaffa en sån där drömdagbok och läsa om det här betyder något.
eller så lånar jag marias bok... tänk ifall det visar sig att drömmar om massiva mängder vatten kan leda till psykopatiskt beteende - ja menar, man kanske borde veta om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst att vatten som rinner betyder att man gör någon avundsjuk. vatten man dricker rinner ner för halsen!

2007-01-08 @ 16:17:59
Postat av: Anonym

från fred.

2007-01-08 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback