saturday night live

ojojoj... en annan har ju mått bättre i sina dagar.
och jag är nog världens mest korkade person i livet. igår lovade jag Michaela att vi skulle åka till hallen och träna! TRÄNA! en bakissöndag?! vadå jag har kola i huvet?

men igår var en riktigt kul kväll! mycket dans och mycket mycket sprit. Och mycket creds till Bea som drack ren vodka! waeow

vaknade runt halv ett idag. rätt bra tid ändå, har inte sovit bort hela dagen. Jag måste däremot verkligen få tag på michaela men hon har gått under jorden! svarar inte på mobilen! jag blir helt knasig på sånt, igår ringde både jag o evi maria typ femtioelva gånger men hon svarade inte, och när jag ÄNTLIGEN fick tag på henne så dissar hon oss för att sitta barnvakt åt syrran (för pengar!) och vara med eliiias. you are such a geek. om jag inte minns helt fel så skickade evi ett sms till maria inatt när det stod nåt sånt :P mohahah hoppas hon tog åt sig :)
jag ska iallafall föreslå en fika och film för michaela. så kanske vi kan träna .... typ om ett år istället?
om jag nu kan få bot på mitt hår, jag ser ut som frankensteins fru... fast värre!

ska jag vara helt ärlig så är det inte mycket jag minns igår.. det jag minns är:
1. Evelinas citat:
(skakar om min flaska med cider som jag blandat med vodka"
"Alltså, jag blir så sjukt sugen att suga av någon när jag skakar den här flaskan ELIN DU MÅSTE TA DEN IFRÅN MIG!!"
2. att jag och evelina tog oanständiga bilder med jonathans telefon, sen ringer hans tjej när vi håller på o tar kort. och jag svarar. Frida lät sjukt förvirrad. Stackare
3. Billy köpte en hamburgare till mig!  (kvällens höjdpunkt!)
4. BEA BLEV PACKAD! *mission accomplisched*



Vårat köksgolv är vattendränkt. Det är pölar överallt.
Orsak: hundarna skulle "tina" på det varma köksgolvet från promenaden i snön. Dom ser så kul ut när dom kommer hem. stoooora snökokor i tassarna - det ser ur som om dom har fyra vita moonboots på sig - var!
hahah
förövrigt är hundar förrädiska...
jag låg på golvet och myste med Kasper. Han låg med huvudet mot mitt bröst och snusade och var jättejättemysig! och så helt plötsligt börjar han sparka! fyra tassar i magen bara sådär - inte helt mysigt nej

mamma är förövrigt jävligt skön. Hon ligger i soffan och kollar på Livräddarna, jag sitter vid datorn:
(mamma) "RAAAAAP"
(mamma) "OOJJ ursäkta!!"
*jag skrattar så jag dör  - mamma skrattar hon med*
(mamma - ironiskt) "allmänt välmående"


Schema för dagen:
* duscha
* ringa michaela.. igen!
* kolla när bussarna går
* åka till centrum
* förhoppningsvis ta det lugnt hos michis


aaaand  ACTION!
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW
du glömde ta med turkarna osm dansade med oss!

2007-01-21 @ 18:18:16
Postat av: ev

det var fr¨nmig

Postat av: ev

HAHA btw har du inte utkorg i din mobil
smset till amria blev nog nått i stil med
"dln jgla tnt, dom splör blond!"

2007-01-21 @ 22:03:47
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback