nya symtom:

* ingen känsel/smak i vänstra delen av tungan
* går som en gammal tant pga LPn i ryggen
* massivt utslag på överläppen
* darrningar i underläppen typ varannan minut

även fastän mitt liv är rätt kasst just nu, så kan jag iallafall glädja mig med att jag har underbart fantastiska vänner!



BLOGGEN:

Postat av: Sophia
Bejbi! Usch, det låter som riktig ångest på den :(
Men det kommer så klart att gå jättebra, du kommer vara superfin på studenten! Ring om du behöver prata och allt sånt :*
Postat av: Lantzi
VA!? DU SKOJAR!? HAR DU!? Hur gick det till? Jag lider med dig Elin. Kram påre

Postat av: ÅZNAN
hej kära du! Det där låter ju helskumt, men det var faktiskt en tjej i min gymnasieklass som hade nåt liknande...deppa inte ihop, tänk på att du är mycket snyggare än många andra som inte har tillfällig ansiktsförlamning. ha det bra o "krya på dig" typ. KRAM ÅZNAN!

Postat av: ev
men lilla du vad har hänt med ditt ansikte? jag tvivlar på att du ser freaky ut, jag vet massor som gör det och du är inte en av dom:)

Postat av: Sophia
Jag håller med! "du är mycket snyggare än många andra som inte har tillfällig ansiktsförlamning"

Postat av: Sophia
Älskling! Det här är förfärligt, jag vet inte vad jag ska säga. Vill du prata eller vad som helst är det bara att du ringer, any time.

Postat av: Sophia
Usch, jag kan inte sluta tänka på hur hemskt det är!

Postat av: Lantzi
Jag lider med dig Elin & hållr tummarna för dig. Call if you wanna talk.

Postat av: Fred
I just want you to know



PLAYAHEAD:

Freddie_peddie 
jag skrev en kommentar i din blogg men hjärtat försvann hela tiden så jag gör det här =
jag tänker på dig & hoppas allt ska bli bra, ring om det är nåt! puss

Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion
Peach-Passion Peach-Passion
 
heej hur är det med dej egentligen elin?
tycker så synd om deej!:(:(:(
fett läskigt!

Christian skrev ett inlägg fullt med
* utropstecken
* frågetecken
* "ojdå"
* "fan då"
* "fasiken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback