nää

allting är så jävla obekvämt
1. sitta på sjukhuset i sju timmar utan att få något resultat
2. ta en LP i ryggen (ryggmärgsprov) och får sitta framåtlutad i en kvart (medförde bortdomnade ben) samt att nålen i ryggen gjorde så in i h*lvetes j*vla ont. i en kvart!
3. inte kunna stänga vänstra ögat, utan måste stänga den med handen för att inte ögat ska torka ut och jag ska bli blind (bidrar till sår på ögat som gör ont)
4. ta två blodprov bara för att rookiesköterskan gjorde fel

fy fan vad jag inte orkar gå igenom det här igen. palla att sitta på ett jävla sjukhus från 8-15 och läkarna har inte en aning om vad som är fel!
"ta lite ögondroppar så ska det nog gå bort ska du se"
JOMEN JAG VILL KANSKE KUNNA TUGGA OCH DRICKA MED MIN MUN OCKSÅ, LÄKARJÄVEL!
hur fan ska förlamningen gå bort med hjälp av ögondroppar?!


fy fan



inatt drömde jag att jag diagnosticerades med MS. vaknade av att jag grät.
jag är så jävla rädd att jag ska ha någon muskelsjukdom som ligger o puttrar, och att förlamningen i ansiktet bara är lekstuga jämfört med vad som väntar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling! Det här är förfärligt, jag vet inte vad jag ska säga. Vill du prata eller vad som helst är det bara att du ringer, any time.

Fortsätt blogga!

2007-01-03 @ 21:07:30
Postat av: Anonym

Usch, jag kan inte sluta tänka på hur hemskt det är! /S

2007-01-04 @ 00:01:44
Postat av: Lantzi

Jag lider med dig Elin & hållr tummarna för dig. Call if you wanna talk.

Postat av: Anonym

I just want you to know

2007-01-05 @ 13:53:57
Postat av: Anonym

2007-01-05 @ 13:54:28
Postat av: ev

elin lägg upp flera bilder idin blogg:D inte bara på han från våran skola;)även omjag vet att han är din favorit

2007-01-05 @ 23:17:55
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback