fortsättning.

jag fortsätter att skriva från mitt förra inlägg här, eftersom det verkade som om att det inte funkade att skriva mer på det förra.

iallafall skulle jag bara poängtera att christians inlägg var faktiskt snällt, och inte såsom jag fick det att framstå som :)

lantzi ringde också - pratade i 1timme o 40 min <3
det blir alltid jättelånga samtal med den tjejen :) det är härligt.



Tack alla vänner för att ni finns, och för att ni bryr er <3





och till en speciell jobbarkollega:

Åzna, kommer sakna dig. 3 månader. bli inte för brun för då säger jag upp mig!
ha det jättekul, och jätteskönt i värmen, och
HÖR AV DIG!
PUZZ BEAVER

Kommentarer
Postat av: Lantzi

Detsamma :) älskar våra långa samtal! Jag tittade på telefonen efteråt & kunde inte fatta att vi pratat i TVÅ TIMMAR, jag trodde faktiskt att det stod fel :).

Vi hörs du, take care :)

Postat av: Lantzi

bränn din gitarr. Om du inte har en - bygg en... och sen bränner du den


Hahahahahaha ja dör

Tråååååk kvääääll

2007-01-06 @ 23:05:18
URL: http://lantzi.blogg.se
Postat av: elin

hahahah joo jag vet, jag är lite fientlig mot gitarrer :P

nejmen alltid när vi pratat i telefon måste jag kolla flera gånger för jag tror alltiid att de står fel!
hahah men det är härligt! tiden bara rinner förbi :P

2007-01-07 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback