love

jag älskar

♥  Sophias "så-här-skulle-mina-vänner-se-ut-om-de-var-klädesplagg" - lek
♥  Evelinas What About Brian-mani. OBS!OBS! Inget ringande mellan 21-22 en onsdagkväll. endast Gud vet vad som kan hända..
♥  att Fredrika möjligtvis ska byta sin avgudning från ABBA till Gwen Stefani.
♥  att Maria ska åka till Danmark o låtsas-vilja-träffa-sin-syster när hon egentligen ska leta genom livsmedelsaffärerna efter absinthe med ett mikroskop.
♥  att Jossan backar in i en taxi. förlåt men det är äkta Jossan-style
♥  att mitt rum äntligen går att vistas i utan att ådrorna i kroppen fryser till is!
♥  att Evelina idag köpte en hatt á la Greta Garbo för 25:- på H&M. "I want to be alone"
( ♥ att jag har prov på ett helt kapitel i Människan Socialt och Kulturellt imorgon  - och har inte läst så mycket som en textrad)
♥ Fredrikas och Josefins film. Oscars nästa!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahah, vadå varför är det SÅ jag:C

2007-02-09 @ 11:35:17
Postat av: ev

jag gillar din våska som är söttre änb min greta hatt!
den r' s¨het!
jag tvättade schalenjag hittad epågiolvet i allhuset, vattnet blev svart, tjenen som äger den måste anintgen vart han den dammiga killen i snobben eller bara sopat golvet med den!
pepp för ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback