pirates

klockan är 18:45 och jag har så tråkigt så jag vill dö. Har loggat in och ut på msn, facebook, mailen och culturalcare.com. flera gånger för att ha något att göra. nu har jag accepterat att ingen skriver nåt så jag får väl skriva själv då- i min ytterst intressanta blogg (som jag förövrigt känner tendenser till att den på senaste tiden blivit väldigt gnällig?).
det händer inget i mitt liv! det är så patetiskt! Varför åkte jag hit? för att slösa ett helt år på barn och deras föräldrar som bara utnyttjar en för att sen överge en? SMART! åh. ibland ångrar jag verkligen grovt att jag ens kom hit. så jävla korkat. jag hade kunnat jobba på mitt älskade Bygma som jag saknar helt sjukt mycket., jag hade kunnat umgås med mina underbara vänner där hemma; ta långa promenader i vinterkylan, fika - allt.
Den här veckan har verkligen varit så jävla onödig och tråkig. India och Joey har varit på basketballcamp hela veckan så Colby har hämtat dem runt fem (åkt tidigare från jobbet). Igår och idag jobbade hon inte ens så hon har i stort sett varit hemma i två dagar. Och Jackie är sjuk så han får inte gå ut (vad sägs om att ta på honom en varm jacka och köpa mössa och vantar så vi kan hitta på nåt?) men nä. Så mina dagar har i princip sett ut såhär:

8.30 - vakna för o åka till gymet
11.00 - kommer hem från gymet. duschar och äter frukost
11.30 - 1.30 sitter i min säng vid datorn och pratar med alla hemifrån
1.30 - går upp för att börja jobba (Adriana har precis lagt Jackie.... och gjort all tvätt så jag har inget o göra)
1.31 - 3.00 - går runt och fördriver tiden med att göra precis ingenting. Colby vill inte att jag är i mitt rum när Jackie sover så under den tiden är det meningen att jag kan göra annat. som att tvätta. vilket är svårt att göra när Adriana redan gjort tvätten...
3.00 - 4.00 Jackie vaknar. Colby kommer hem. Han svansar runt henne vart hon än går och vill självklart inte leka med mig. Så... jag går runt o gör ingenting. Typ läser en bok och får arga "varför-gör-hon-inte-sitt-jobb-blickar" av Colby. (?)
4.30 - Colby åker för o hämta barnen. Jackie vill såklart följa med henne. Så jag går ner till mitt rum
4.30 - fram tills middagen - är i mitt rum
ca 7.30 - middag.
8 - ätit klart. går ner till mitt rum. är där tills jag går och lägger mig.

välspenderade dagar? Jotack det vill jag påstå. ÅÅÅH

Imorgon åker de till Lake Tahoe så jag är ensam i huset. Tills det att deras vänner kommer hit för o bo här. Vilka de nu är. Jag ska nog vara hemma så lite som möjligt och försöka vara hos Viki istället.
Jag känner mig nere. Trött, ensam och lite småsjuk. Börjar få ont i halsen och extrem huvudvärk. Sen är jag så fruktansvärt uttråkad att jag bara vill lägga mig o dö.

Kan inte fatta att jag betalade pengar och var extremt exalterad över det här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem betalade sa du? :-))

2007-12-22 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback