Marie Picasso wins Swedish Idol 2007






Idag har jag plågats av hemlängtan och samma sekund som jag såg på 
www.tv4.se att Marie Picasso vann Idol började jag storgråta. Av någon anledning blev jag så glad att hon vann. Hon är så genuin. Jättevacker, mysig, lättomtyckt, och - ärligt talat - den enda i idol 2007 som jag anser kan verkligen sjunga. Alla kan sjunga om man sjunger som Amanda, men inte alla kan sjunga som Marie. Jag är glad att hon vann, jag hoppas att det går bra för henne. Med ett röstomfång som hennes borde hon bli lika stor som Kelly Clarkson. minst.







Kommentarer
Postat av: lil-sis

kan inte hålla med dig mindre, marie sög FETT :D
sitter här i finland och jag kan ju säga att hela gänget började gråta av sorg när marie vann
dessutom gjorde hon ju världens tabbe o trodde att amanda vann först, vilket fick alla att få värsta falska förhoppningar.
VI HATAR MARIE, Men det vi kan gotta oss med är ju att 2.an ALLTID blir större än den som vinner..
GO AMANDA GO AMANDA

mhihi :)
hoppas du har de bra (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback