little miss sunshine

jag tror jag håller på och bli sjuk. jag känner mig trött och seg hela tiden. idag har jag i stort sett legat i sängen hela dagen. jag har inte ens varit utanför huset. skulle gått till walgreens för o hämta bilderna (orkade inte göra det igårkväll) och köpa lite mat... men så orkade jag inte det heller. imorgon måste jag ut o röra på mig. ska gå till walgreens och ta en promenad senare också. behöver lite luft.

Little Miss Sunshine går på tv för femtioelfte gången sen jag kom hit. Jag har sett filmen flera gånger men jag får aldrig nog. jag tycker den är jättemysig. Jag älskar att storebrorsan är så härligt töntig. Han är enligt standard ful, men det är nåt som gör honom snygg. jag vet inte vad. sen är det jätteintressant att se Steve Carell i en så seriös roll. jag älskar det.
något som är obehagligt i den här filmen är alla barn i skönhetstävlingen. jag blir seriöst rädd. de ser ut som dockor. huuh
nu kommer snart min favoritscen, när Olive har sin talentshow i tävlingen. hon är så söt. helt rätt att hon blev oscarsnominerad. duktig tjej för att vara så ung.


p.s jag fick trosor med ko-tryck av mamma i julklapp. koolt va?

nu är klockan 3. dags o sova. puss o kram.

Kommentarer
Postat av: evev

var jag först? YES
älskar dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback