LCC meeting


idag ska vi åka skridskor på vårat LCC möte. Det är ju lite reminissing ändå. ska bli trevligt. Viki, Sandra och Theresa kommer också så det ser jag fram emot :)
 
igår dränkte jag mina sorger. I shopping. Fan vad jag behövde det. Först kom vi in på Ross (typ som Åhléns fast mycket större och med mycket mer skitgrejjer) där jag helt enkelt inte kunde motstå att köpa en filt. Och.. jag säger det, det är ingen liten filt. Det är en gigantisk filt. Den är stor, mjuk, len och varm. För 20 dollar! Världens kap. Inatt sov jag inlindad i fetingfilten och täcke ovanpå och jag sov som en bebis. Så varm och så nöjd. Skönt o slippa sova i jeans o tjocktröja för en gångs skull. Sen gick vi in till Mango där Amanda skulle kolla på jeans, och det slutade med att hon köpte ingenting, och jag gick därifrån med en brun skinnjacka! Äntligen! som jag har letat! Den kostade 200 dollar (ungefär 1500) och den är jättefin! Är supernöjd. Sen köpte jag en kofta också på Zara, vilke´n var förvånansvärt dyr... men orka, den var fin iallafall.

Nu ska jag upp och duscha, sen ska jag ringa Viki och kolla om vi ska mötas nånstans. Det känns som om att det kommer bli en bra dag idag. Jag känner mig glad. Iallafall mindre ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback