hej nervöst sammanbrott?

åh herregud jag blir tokig. ta mig härifrån. ta ungjävlarna härifrån.

Jackie bara skriker för att han inte får leka med en leksak som Joey använder. Jag går upp för att berätta för Jackie att han måste låta Joey använda den. Samtidigt som jag försöker vara pedagogisk med Jackie slänger Joey svärdet på mig och säger "FINE! Let him have it! Whatever". Och jag ber honom att vara tyst och låta mig prata med Jackie. "I DONT WANT IT! HE CAN HAVE IT".
och han håller på o skriker och oar sig och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Jag skulle aldrig slå ett barn men i den sekunden ville jag inget annat än att smälla till honom. fy FAN vad han är irriterande. Jag blir galen. Jag blir seriöst galen. Jag får ett nervöst sammanbrott. Jag känner mig som matadoren i Ferdinand - jag vill bara slita av mig allt hår, lägga mig på golvet och gråta. Det här är för mycket. Tre ungar och speciellt en som Joey är för mycket för mig. Jag har för mycket att göra. även fast mitt schema är bra så är det för mycket för mig. Att ta hand om tre barn är för mycket om man inte är en förälder. Dessutom gör alla au pairer ett jävla björnjobb för en totalt skamligt patetiskt pinsam jävla SKITLÖN!

Jag klarar inte av mer. Han har en så jävla taskig attityd mot mig. Ungjävel, efter allt jag gör för honom så har han inte en jävla gnutta respekt.

Nu smäller dom i dörrarna också. okej. andas. andas.

jag måste bara säga: om det är någon som läser det här som funderar på att åka till USA som au pair, eller vilket land som helst för den delen. Snälla, ta mitt råd och åk inte. Det spelar ingen roll hur mycket man tycker om barn eller hur gärna man tvättar eller gör "lätt hushållsarbete" i hemmet, man kommer oavsett situationen bli utnyttjad för en skitlön. Jag älskar barn, och älskar mina barn här i San Francisco (förutom idag) men ibland ångrar jag grovt att jag åkte hit (som idag). Jag och Sandra har pratat rätt mycket om det här. Vilken jävla tabbe ändå. Jag har precis tagit studenten, jag hade ett jobb som jag älskade, jag skulle snart fylla tjugo. Det här är den bästa tiden av mitt liv och jag åker till USA för att ta hand om barn? Det är så korkat. Om man vill åka till USA så finns så många fler alternativ än att åka som au pair. Åk hit och plugga istället!

Åk om du ändå bestämmer dig för att åka som au pair, får jag bara tipsa om att INTE åka med Cultural Care. Jävla skitorganisation. Jag vet att det låter jättelockande att komma till USA och bli en del av en amerikansk familj och ha det bästa året av sitt liv, men tro mig - det är inte så. Om du nu inte anser att "bästa året av ditt liv" inkluderar att tvätta, laga mat, städa, hämta barn från skolan, ta en jävla massa skit och få en skitlön för det.

Bästa året i mitt liv? Fuck my beard asshole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback