Täby, Stockholm, SVERIGE <3

23.40
om exakt 7 timmar går mitt plan till New York.
Jag ville bara skriva ett sista inlägg här i bloggen i Sverige på ett år. shit, ett år. det är länge.

Till alla mina underbara vänner:

Jag älskar er! Utan er skulle jag nog dö. På riktigt.
Utan Evelinas snabba repliker och grova skämt <3. Utan Marias (förlåt älskling) korkade kommentarer <3 Och utan alla våra minnen från skarpängstiden. Utan Beas klockrena personlighet som bara lyser, och varenda gång jag ser henne blir jag bara glad. Jag kommer bli deprimerad utan min dos av Bea...
Utan Jossans klantiga stunder som förgyller min tillvaro (köra mot rött på uppkörningen, bitchslappa folk på fyllan.. etc)
Utan Malin (tomas) och hennes jävla technomusik! Och all cannelloni! Och vårat projektarbete som jag kommer minnas varenda gång jag hör den där låten på ipoden.. Haloo schaloom. Och hur vi proppade i oss onyttigheter i redigeringsrummen och gömde dom så fort vi hörde äckeljonas utanför! Hjälp jag har så mycket minnen att jag spricker.
och Fredrika som typ är en enda som delar min kärlek till Backstreet Boys! I just want you to know sweetheart <3
När jag och Fredrika skaffade larmbehörighet i skolan för att kunna sitta kvar och plugga efter skoltid. En fredagkväll! Då vi laddade upp med chips, mackor, godis, yoggi yalla och självklart Burn energidryck! "Koffinihåll!" Sen sprang vi tre varv runt skåphallen. Nääääästan i bara BH. Hon gick inte heelt att övertyga.
Och självklart Sophia som är bland de härligaste tjejerna på jorden. Fruktansvärt härlig humor, underbart social och lättomtyckt! Sophia, du ÄR supermysig, tro inget annat!
Lantzi som är en så genuint god människa och det bara går helt enkelt inte att inte tycka om henne. Underbara minnen från Hultsfred och Paris förra sommaren som jag aldrig kommer glömma. Hur vi hängde i Tuilerierna "TURRELIERNA?!", spenderade en hel dag i Louvren och fotade statyernas små snoppar, åt på McDonalds varenda dag (EN gång åt vi på en fransk restaurang i Montmartre där elin fick en fjuttig jävla crepes! (Efter det kunde det inte bli annat än donken). och hur vi sista gången vi beställde mat på donken sa Joeys underbara kommentar från vänner: "Tutt de la frutt!"
Jonte som är en av mina två äldsta vänner, och som jag är så fruktansvärt glad över att vi har hållt så bra kontakt under de här 12 åren! jag hoppas som sagt att det blir minst 12 år till av vänskap! För den vill jag verkligen inte gå miste om! Jag är dig också evigt tacksam för att du introducerade Malin till mig! :)
David som är den andre av mina två äldsta vänner. Det var verkligen synd att du inte kunde komma i fredags, för (vad jag förstod det som) hade dom andra väldigt trevligt och det hade bara kunnat bli bättre om du var där också :) Tack ändå för att du tittade förbi för att säga hejdå ordentligt! Jag blev riktigt glad! :) David, du har förresten världens bästa skratt som smittar av sig!
Och så Christian. Jag vet knappt vad jag ska säga. Du som fyllesjunger Angels and Airwaves för mig :) Hjälp, det är så mycket att jag vet inte vad jag ska säga. Men jag tror du vet. Och jag kommer sakna dig.

Sen finns det ju SÅ många mer som jag kommer sakna!
Hanna, Johanna, Susanne, Samira, Breden, Tove, Sanna, Josse, Sofia fågel, Björn, Pelle, Billy, Linus, Lina, Sofie, Michaela, Fredrik, Kasperi, Larsson!
hjälp har jag glömt någon? (förlåt isåfall, jag tror min hjärna har gått på semester redan)
KIM! herregud KIM såklart! världens bästaste Kim. du är alldeles underbart härlig! Akkfe - våga inte glömma!

Och så alla på Bygma. Det senaste året hos er har varit alldeles fantastiskt! Jag har stortrivts varenda minut!
Måste tacka Engan som är den som först gav mig chansen. Dig är jag nog evigt tacksam. Och självklart Niklas som gav mig jobbet, tillsammans med Camilla som är en helt underbar tjej och som jag har saknat sen den dagen hon slutade. Och Vivi, sötaste Vivi som jämt är förvirrad och har alldeles för mycket att göra :)
Och till Kurtson, Stephan och Torsten i info: Ni är toppenhärliga! Kurtson som aldrig kan sluta prata (ni har säkert läst det jag skrivit om honom i den här bloggen tidigare.. jag älskar honom!) Stephan som är supermysig och som man alltid kan prata strunt med. Samt Torsten. haha Torsten. Vad kan jag säga? Sexuella skämt varannan minut med en härlig glimt i ögat. Plus att han har världens sötaste son! oh my loord.
Markus på färg. Dig kommer jag sakna. Gårdenkillarna Jonas, Stickan och Striden. (en dag ska jag veta vart godiset finns. det lovar jag er!) Kommer sakna er oerhört mycket. Önskar Striden all lycka till med polispluggandet!
Dennis, Stoklas, Erik, Johan (har jag glömt någon igen så får ni ursäkta..) SHIT! Con såklart! Muu (haha)
Stor kram till Bosse, Anders, Ninni och Håkan. Och Crippe!
Och sist med inte minst: mina kassatjejer. Katten, Tessan, Carro, Michaela N, Michaela S, Charlie, Sara W, Anna (jag har säkert glömt någon här med men jag kommer inte på det just nu...) stor puss till er alla! <3
oh just det! till den nya (jag antar, första kassakillen) Björn! Lycka till att arbeta med tessan (dina öron kommer börja blöda efter en vecka med arvingarna ;)



så.. nu ska jag försöka sluta gråta och gå o lägga mig. ska upp om två och en halv timme...
00.10



puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

elin :´(
fan va ledsen jag är, sitter på jobbet och försöker att inte gråta när jag läste din blogg. men jag vet att du kommer stortrivas.
jag saknar dig redan :C

2007-08-20 @ 11:13:51
Postat av: ev

jag kan ge dig grova skämt över internet ska du se;)
im gonna take over the world!

Postat av: Samira

Vi kommer sakna dig!
Kicka ass i amerika!
tjöss!

2007-08-27 @ 19:33:52
URL: http://smiran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback