MOHAHA! Där fick du på nosen, kundfan!

två kunder kommer till min kassa. Ena är gubbe, andra är lite äldre än jag.
Han betalar med kort, och jag frågar som vanligt efter legitimation.
Kunden (gubben) säger:

"Har ni inte såndär man får knappa in sin kod?"

jag svarar:
"Nix, jag måste ha ditt leg."

"Jaha, bankerna som uppmanar en att skaffa kod så har inte alla affärer det..."

"Joo, det är ju väldigt smidigt och så, men det är också jättedyrt. Så våra chefer har väl valt att inte skaffa såna."

"Jahapp. Då tycker jag att ni ska ta o snacka med norrmännen."

"Ursäkta... norrmännen??"

"Eh, jaa. Dom som äger er lilla gumman"

"Förlåt, men Bygma är faktiskt danskt."

"Hahah nej raring, det är norskt."

"Jag är ganska säkert på att det är danskt.. herrn.."

"Nejdu, jag är väldigt säker på att det är norskt."

kunden gick. jag frågade michaela som bekräftade:
BYGMA ÄR DANSKT!


Jag säger bara:
MOHAHAHAHA kundfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback