josh groban <3

jag älskar josh groban. han är bara 26 och sjunger som en gud. dessutom är han skitsnygg.
america idol sände ett specialavsnitt för några veckor sen (i sverige alltså) som hette idol gives back där dom samlade pengar till fattiga barn i u-länderna, samt till amerikanska organisationer som hjälper det amerikanska folket som behöver hjälp.

Josh Groban var självklart med och sjöng. Raise me Up framfördes tillsammans med en kör med små barn.
African Children´s Choir.
Det framförandet är bara sååå darling! så sweet! När dom har sjungit klart så vänder sig alla barnen emot honom och kramar honom. Publiken skriker och applåderar, Josh ler (omg! snygg!) och kramar tillbaka.

seriöst, jag vill gifta  mig med den mannen.
Eller.. vill och vill.. jag tänker gifta mig med honom.

http://www.youtube.com/watch?v=0OOhd6R2EiY

Kommentarer
Postat av: caroline

elin!! vi få ta å ses i cali :)
jag lär ju åka bort till din stad nån dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback