backstreet boys

vivi ringde från jobbet o bad mig åka hit. i ren penganöd kan jag ju inte annat än jubla av glädje o åka såklart. fast innan gick jag och hämtade min o malins projektrapport från conny. nu har vi fått våran respons och vi ligger på ett strarkt vg än så länge. ¨men vi har fram till 3 maj att göra den till mvg -vara ;) känns bra. och idag kommer malin hem från london. äntligen :)

när jag gick från busshållplatsen o lyssnade på min ipod kom quit playing games with my heart med backstreet boys på. jag fick massa mysiga minnen från när min lillebror och hans kompisar tränade danser o sköna moves hemma i vardagsrummet. jag minns att adam alltid fick vara antingen Howie eller Kevin (dom som var tråkigast och som alla drog sig för att vara. man ville ju mima till Nick eller Brian!).
lustigt egentligen för om man tittar på bilder på hur dom ser ut nu så är ju faktiskt Howie snyggast av dom alla. om jag ska vara ärlig. Nick Carter är lite små-chubby... och rätt uttjatad.
Men jag älskar BsB iallafall. dom sjunger rakt in i mitt hjärta.
Bästa låten of all times är såklart Just want you to know ♥





17:10
Anders sköna kompisar kom hit på Bygma alldeles nyss och frågade mig om vart det fanns silvertejp.
"du går rakt fram, sen svänger du höger in på färgavdelningen och där ska det finnas silvertejp."
grabben går iväg och kommer tillbaka ett par minuter senare.
(jätteglad) "jag hittade den! och kolla: det är RIKTIIIGT silver"
(jag svarar ironiskt) "waaaaaaaaaow!"
(alla tre skrattar skitfjantigt åt oss själva). grabben räcker fram sitt kort, och jag ber om legitimation. Han tar fram det men tittar konstigt på mig.
"leg? vadå, är det 18årsgräns på silvertejp eller...?"

Kommentarer
Postat av: Maria

btw jag kom på att mackan jobbade på byggma. kände du honom?

Postat av: Sanna

skriv gärna mindre... :) jag ser inte vad det stååår!!

2007-04-27 @ 23:22:18
Postat av: Maria

haha ush ja. de kommer jag knappt ihåg, men det var nog mindre hett hahah :S

2007-04-28 @ 12:19:43
Postat av: ev

funtar på om man ska klä ut sig till honom på någon skiva
typ superhjöte skivan, han rä ju lite superman för mig
eller ola salo

2007-05-01 @ 17:06:24
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: mria

haha I know! jag kommer ihåg de fotona! jag har typ också lite från klassresan och så :P
vi var så små elin! och nu är vi stora! awh TEAR!
hade du kul igår? vad var du utklädd till?

2007-05-03 @ 10:52:15
Postat av: ev

jag diskade, klade mig i ögat me dvattnig hand, nu är jag blind

2007-05-04 @ 12:37:27
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: Josefin

mm, tänkte ockås det, men vi beställde den om tio minuter och det var inte taxi sthlm? jag har verkligen funderat haha.

2007-05-06 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback