24/7

haha det känns som om att jag har varit vaken i typ 24 timmar. fast det har jag inte. jag är bara trött. förjävligt trött. överdrivet jäkla trött. fast jag är alltid trött. typ jämt. och jag har kommit fram till att fredagsutekvällar är bara så inte min grej. jag typ dör. som igår när jag, evi o maria var på allhuset. jag ville bara gå o lägga mig i stentrappan o sova.
HEJ partydjur?
fast lixom ändå. man har ju varit i skolan o tjoat o grejjat en hel vecka, så ska man ut. då säger mitt huvud o kropp nej. fast dumt nog säger min mun ja när någon frågar så jag får snällt följa med o försöka att inte däcka.
Fast det var trevligt igår ändå.
Först drog vi in till Nivå för o ta en öl o typ käka lite. Det tog förövrigt 40 minuter för dom att göra iordning 3 nachotallrikar! Hur svårt kan det vara att lägga på en näve nachos, lite ost, värma dom och hälla i creme fraiche i en liten skål?? efter två vändningar av tjat kom dom äntligen. O killarna bredvid oss stirrade och såg jättehungriga ut.

Evi: "hallådärborta vill du ha eller? du ser hungrig ut"
okänd påhoppad kille som ser ruskigt nervös ut: "va? jag? nej alltså haha.. eeh"

så nachostallriken gled ned jäkligt lätt, tillsammans med en öl o två shots. mm me like
sen tog det en till halvtimme när vi väntade i toakön (vad gör tjejer på toaletten egentligen? :P) väl inne utbrister maria:
"waaow vilket cooooolt ljuus *klick-klick-klick-klick-klick*

sen följde kvällen av allhuset. det roligaste jag varit med om hände påvägen från t-banan till allhuset:
Vi inser att det är 8 minuter kvar tills dom börjar ta inträdesbetalt, så vi springer.
Maria som körde på alvlooken den kvällen utbrister (medans vi springer)
"kolla - jag springer och håller i mina polisonger!"
my loord. jag tappade nästan andan. ååh vad jag hade velat ha en bild på hur hon såg ut när hon sprang o höll två hårtussar från vardera sidan under hakan! she´s so sweetah

under kvällen får vi vittna:
- gammalt ragg till maria ("han är lite tjock" - maria)
- en häxa med clownklänning och matchande (??) hatt - hoppetossandes på scenen och "sjöng"
- evis ständiga raggande som ledde till ett hångel som jag och maria ihärdig förevigade genom en jäkla massa kort (- varav ett när killen smeker hennes rumpa! taha)

som avslut på kvällen så däckade jag
1. på tunnelbanestationen
2. på golvet i vardagsrummet  bredvid min varma hund tills han dissade mig... hagga..
3. i min säng - fullt påklädd, fullt sminkad och... full

sist med inte minst i mitt spektakulära blogginlägg:
evi väckte mig imorse (halv ett..) och när jag såg mig själv i spegeln fick jag en chock.
pomperipossa hade invaderat min säng och ätit upp mig! AAAAAAAAAH!!!


TJÖSS och godnatt (jag har suttit barnvakt från halv sju till halv två - det är därför jag går o lägger mig så sent)

Kommentarer
Postat av: Knullis

Haha låter som en typisk kväll för dig! Tack för fylle sms'en ;) Jag är packad nu (som det ska vara en lördagskväll) Har vart och firat Carro, men är sjuk trött och åkte hem. Träffade en söt norrlänning för övrigt.

Nej pallar inte skriva. Är för trött å full. Hörs snygging! Puss

Postat av: Maria

hahaha sjukt kul ändå! jag var också astrött. ljuset var ju tufft (kolla bilder i bloggen)
haha men han är ju så party-fet. typ baby shaun fast med öl ;o
btw jag gillar mina polisonger, måste ju hålla min kool haha :D

2007-04-01 @ 12:23:46
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: ev

HAHAHAH
åååh
jag dör kul:D wiiiiie
du den ena killen otg fan nachos fråbnmig så få dte int eatt låta som jag var läskig nu:P
HAHA älska hon på scenen! vad var dte föt något lixom?!?!

2007-04-01 @ 21:42:05
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

HAHAHAH
åååh
jag dör kul:D wiiiiie
du den ena killen otg fan nachos fråbnmig så få dte int eatt låta som jag var läskig nu:P
HAHA älska hon på scenen! vad var dte föt något lixom?!?!

2007-04-01 @ 21:42:22
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

HAHAHAH
åååh
jag dör kul:D wiiiiie
du den ena killen otg fan nachos fråbnmig så få dte int eatt låta som jag var läskig nu:P
HAHA älska hon på scenen! vad var dte föt något lixom?!?!

2007-04-01 @ 21:42:32
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

tack tac:D
jag vet jag har velat använda dte där hjärtat men dte gå rjuint

2007-04-03 @ 19:00:15
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback