so random

schaalt

eeeh ja, här är då en bild från lördagskvällen då jag för första gången i mitt liv fick uppleva ett saltbad. you should all try it! vem vill inte klia sig i huvet som en apa en bakissöndag?

och jag märkteatt någon hade skrivit (i grön skrift!) på min vänstra arm:
"eyeline! i love yoy (u) menade you men jag är bara för puckad /maria"

dont you just love that girl?



mest irriterande är förresten att jag hade skrivit VÄRSTA mastodontmeddelandet där jag gnällde på hur mycket jag har o göra i skolan OCH (!!!) listat upp det också men såklart så går det inte att kopiera skiten när jag skulle lägga upp den här bilden så hela texten försvann... jag skulle skrivit om den men... äh.. jag är helt enkelt för lat.

tjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback