so much a hard days work

sitter på jobbet är trött vill sova vill dricka vill ha pengar vill shoppa Amy Diamond spelas på radio - tänker på josefin och fredrika men jag älskar mitt jobb. jag älskar att alla som jobbar här är så JÄVLA gulliga! hela högen! och kurtsson (37) påpekade att jag hade mindre bröst än hans fru. fast hon har fött fyra ungar lade han till så han menade väl att jag kanske kommer ikapp? jag köpte ett par URSNYGGA skor idag, och jag älskar dom <3. åznan herself sa att dom såg nätta ut ^^ och jag som har giant-feet.

Kommentarer
Postat av: josefin

ååh, amy

2006-11-29 @ 19:46:32
Postat av: ÅZNAN

hello
Ville bara sprida vidare mitt budskap
"man ska aldrig underskatta folks förmåga att vara dumma i huvet"
Så, nu känns det bättre (jag är inte bitter).
plus en kul grej jag läste på tjuvlyssnat.se: två tjejer på 15 år "jag gillar inte Darin längre!" "Vaddårå?" "han har blivit så manlig."
HAHA.
PÜZZ ÅZNAN

2006-11-30 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback