jag måste ju säga att jag gillar mitt fylleinlägg där på lördagkvällen. oerhört charmigt.
rätt kul "fezt" i lördags ändå - jag är nöjd. Drog i mig en hel vinare, men det var jag värd. Efter att ha pluggat+jobbat varenda helg sen skolhelvetet började.
Jag borde lägga upp en av fyllebilderna (det var ett par) från i lördags (fina posingbilder i soffan exempelvis), men jag har inte fått dom av freddie (systerns pojkvän har sladden och han är i ungern) eller från maria (hon är bara seg).

Kvällen startade (såklart) med att vi inte hittade dit till o börja med. Mia o evi var "heeeelt hundra" på att det var åt höger.. sen var dom heeeelt hundra på att man skulle gå under den här bron. Sen försvann maria o skulle möta killen som bjöd henne dit, så vi stod själva under en bro (slapp undan regnet - wiie) o sjöng på något men jag kan inte förmå mig att minnas vad :/
när vi kom in i huset möttes vi av en våg av en lukt.. fredrika, skön som hon är, säger "det luktar fest". Om den lukten baserar sig på sprit eller svettiga fjortisar vet jag inte - kanske en salig blandning?
En liten fjortis kommer fram och ska presentera sig, Felicia tror jag hon hette (hur fan kan jag komma ihåg det från världens fyllaekväll när jag knappt ens kan komma ihåg vad jag åt till lunch igår??). först tyckte jag hon lät rätt trevlig ändå, men sen när fredrika härmade henne inne på toan kunde jag inte låta bli att garva varje gång jag såg henne. "heeeeeiiiiii, Feliiiiiiciijaaa!".  Fredrika borde bli imitatör.
sen söp vi till ordentligt på toan, och jag är ledsen att säga detta men, vi betedde oss verkligen som riktiga fjortisar och (jag skämms inte för att säga detta) I ENJOYED IT!
för en gångs skull slapp jag vara "mom of the night" och fick släppa loss lite vilket var helt sjukt skönt. bara däcka på köksbänken, inne i bastun, under skrivbordet, käka upp födelsedagsbarnets pan pizza, försöka sno en kajalpenna i badrumsskåpet innan fredrika tjuter "NEJ ELIN! MAN KAN FÅ ÖGONINFLAMMATION!"
dra i någon killes arm så han spiller vin på hela min nya fina, vita, dyra skjorta varpå fredrika tjuter (igen) "SALT! FORTFORTFORT!!" sen helt plötsligt sitter jag under värsta saltduschen, fredrika gnuggar o gnuggar som fan på ryggen och min mage för att försöka jobba bort vinfläckarna, och jag typ fattar ingenting förrän jag dagen därpå, vaknar av att det kliar som bara faaan i huvet och jag har salt under naglarna. jag kan se kontaktannonsen på den grabben: "hej jag heter robert, nyss fyllda 18 och jag tänder på att hälla salt i håret på tjejer".



det finns otroligt med material från lördagkvällen men jag orkar inte skriva allt för nu får jag kramp - plus att taxi-elin måste rycka ut till syrran som ska bli hämtad... igen..

jag borde börja ta betalt.

tjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback