saknar de gamla tiderna


jag har läst din skunkdagbok och tänkt tillbaka på högstadietiderna.
varför har vi tappat allting? varför pratar vi aldrig? varför fjantar vi oss aldrig så som vi jämt gjorde förut?
varför drar vi inte sjukt tråkiga skämt för varandra som ingen annan förstår än vi?

jag vet att vi har bråkat mycket, och även om vi har "löst" det så känns det inte helt..
jag vet att du har haft det jobbigt, och jag vill att du ska veta att du alltid kan prata med mig
jag vet att jag har sagt elaka saker och betett mig elakt, liksom du har betett dig illa mot mig.




du ska veta att du kommer alltid vara min bästa vän
jag älskar dig
jag saknar dig. 

                                                          

♥                                                            ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback