February Song

Nu är julafton över och jag måste säga att det har varit en väldigt väldigt lyckad kväll i våran screwed up familj :)
Mormor och Morfar kom hit, samt morbror med småkusinerna. Okej att dom är litelite (ganska mycket) jobbiga, men ikväll var dom rätt okey ändå.
Hela huset var jättepyntat och så himla mysigt! Såhär mysigt har det nog inte varit på ett par julaftnar. Det känns lixom som att julen blir mindre o mindre viktig ju äldre man blir. Granen blir mindre o fulare, presenterna blir mindre o mindre viktigare, man njuter snarare av sällskapet och all god mat (hjälp vad jag har gått o blivit gammal!).
En sak som då aldrig ändrar sig, varken till det bättre eller det sämre, är julskinkan. Lika underbart god varje år :)

Så, till klapparna :) Det blir somsagt verkligen mindre o mindre, och oviktigare klappar för varje år. Men ändå så är jag väldigt nöjd =) Fick pengar av mormor o morfar, min morbror och av moster+pojkvän. En DVD med Josh Groban av mina syskon (tänker gifta mig med honom) och en ipod av mami o papi :)
så jag har väl suttit här vid datorn ett par timmar nu och laddat in massamassamassa musik i "podden" som pappa säger :P hah


Jag har haft typ elva Josh Groban perioder,  och nu när jag fick den här DVD:n av Adam&Frida har jag blivit kär i honom all over again. Laddade ner två skivor på 10 min...
En låt från hans nya skiva är bara...så... heartbreaking! Man vill bara gråta.

February Song - And I never wanted to let you down. Forgive me if I slip away.
I promise you I will come back to you one day

Är för övrigt rätt impad över att han satte sig vid pianot o skrev ned den på 30 minuter.. vilken karl
Seriöst - marry me?



Dagens idag - Josh Groban <3
Dagens ja tack - Ipod Nano




Kommentarer
Postat av: Pelle

hih elin det där med julskinkan! Jag har stöd ätit lite julskinka för den goda sakens skull. Så din julskinkspassion tycker jag är härlig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback