3 koppar kaffe och en lussebulle

nu är jag äntligen klar med studierna! För ikväll alltså - imorgon har jag 4 restuppgifter i psykologi och en engelskauppsats att kolla igenom. Sedan har jag 2 tentor i samhällskunskap, ett svenskaprov och 1 tenta i religion framöver.
did I mention "whoppiiie"?

Nu ska jag göra ett till inlägg i bittrabloggen.se igen
men jag kan inte hjälpa det.
klockan är snart två - jag är trött.
jag måste få gnälla åtminstone litegranna?

Först satt jag kvar i skolan till typ fem.. igen.. Samira påpekar att jag har blivit värsta nörden för att jag jämt sitter vid dom där datorerna i entrén. vilket stämmer. jag borde ta med mig en madrass o sova över i skolan. jag är typ ändå där bland dom första på mornarna, och går typ sist.
hello geeek!

jag o mamma var i danderyds gymnasium ikväll o tittade på lillbrorsans julshow. Han o några andra grabbar framförde en låt av typ världshistoriens smörigaste pojkband... men låten är mysig, killarna spelade jättefint på piano, bas, gitarr (egentligen hatar jag gitarrer..) och typ en liten bongotrumma eller något. Mycket stämningsfullt. o adam sjöng.
varför låter det aldrig sådär fint när han övar hemma för?

aja - det var roligt när några andra killar i tvåan skulle framföra deras låt efter brorsan o hans gäng. snacka om att hamna i skymundan! hah, dom var skitdåliga :)
och tjejerna i tvåan var riktigt pinsamt att lyssna på. Inte för att vara elak eller... typ bitter eller något sånt :P men haha, det lät verkligen urbota töntigt när dom gav sig upp och sjöng Happy Day. Då tänker jag bara på den där filmen med Whoopie Goldberg och Lauryn Hill, En värsting till syster eller något. Och i den låten är det en kille som bara totalkrossar den låten. Hur härligt som helst.
Därför kändes det här som en fjärt i rymden ungefär - jämfört med filmlåten.

hahaha är man trött eller vad om man skickar sin nyskrivna tenta till tre olika mailadresser, utan att bifoga filen? gash

jösses, klockan är 2. varför sover inte jag? aja baja.





Nu måste jag gå o sova. Lång dag imorgon.
"Nattinattipuss" (christoffer en gång på msn för länge länge sedan - det var kewl)










dagens tillbakablick - Jump, Van Halen
dagens idag - As good as new, ABBA

Kommentarer
Postat av: evelina

i feel with you
blää skulle plugga tåv saker idga
har gjort en
usch jag vill inte meraaaaaaaaaaaaaa

täker skola fram till filosofi imorgon så vi ses då, jag kommer typ halv 1:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback